Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Sokak - Sokak Çocuğu

Grup Sokak - Sokak Çocuğu

Albüm Adı : Sokak Çocuğu


Ben bir sokak çocuğuyum akıp giden boktan dünyada
Sevenlerim yok ki benim sevdiklerim çok olsa da
Umutlarım yok ki benim hayallerim çok olsa da...

Doğmanın ölmenin ne farkı var
Doğmanın ölmenin ne anlamı var benim için?

Ben bir sokak çocuğuyum insan dolu boş dünyada
Ailem yok ki benim köşedeki banklardan başka
Annem ısıtamaz ki beni sıcak bankamatikler kadar
Babam koruyamaz ki beni cebimdeki çakım kadar
Toplum kabullenmez ki beni
Ben bir piçim o kadar!..

Doğmanın ölmenin ne farkı var?
Doğmanın ölmenin ne anlamı var benim için?
Beni bekledi hüzün yine
Köşe başında sinsice
Acı geliyor sakince
Benim için,benim için
Benim için,benim için ağlama

Sokak çocuğu, sokak çocuğu
Sokak çocuğu, sokak çocuğu
Sen bir piçsin!...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Sokak - Sokak Çocuğu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-sokak-sokak-cocugu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Sokak - Sokak Çocuğu"

Yorum Gönder