Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Vitamin - Baldız

Grup Vitamin - Baldız

Albüm Adı : Zeytinyağlı Yaprak Dolması


Yüzü ay parçası gibi
Saçlar simsiyah
Hele bir durup bakışı var ya

Bir duyan olacak diye
Nasıl korkarım bilemezsin
Mecaz anlam sözleri var ya

Baştan çıkarır beni
O tatlı tebessümün
Bir işve var her halinde

Adem yasak elmayı
Yemi kovulmuş
Ben ayvayı yedim sayende
Ben ayvayı yedim sayende

Babababababaldız
Yapamam yalnız
Babababababaldız
Olamam yalnız
Akraba sayılırız
Yapamam baldız

Enişte deme bana dayanamıyom
Seni görmeden ben yapamıyom
Çek elini elimden tuhaf oluyom
Bi kaza çıkmadan baldız

Bak şimdi bir gören olacak
Komşular uygunsuz bulacak
Komşuları boşver geç
Ablan anlayacak

Baldız
Yapamam yalnız
Babababababaldız
Olamam yalnız
Akraba sayılırız
Yapamam baldız

Baldız baldan tatlısın
Sen ne desen haklısın
Ablandan çok farklısın
Sen bir tanesin baldız

Sakın beni yanlış anlama
Yamuk yapar mıyım ablana
Rezil olucam gene aleme
Bir bak halime baldım

Baldız
Yapamam yalnız
Babababababaldız
Olamam yalnız
Akraba sayılırız
Öperim baldız

Babababababaldız
Yapamam yalnız
Babababababaldız
Olamam yalnız
Akraba sayılırız
Yapamam baldız
Olamam yalnız
Yapamam baldız
Kalamam yalnız
Akraba sayılırız
Babababababaldız
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Vitamin - Baldız. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-vitamin-baldz_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Vitamin - Baldız"

Yorum Gönder