Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Vitamin - Deli Dolu

nasılda kandım nasıl aldandım
bir gülüşünle herşeye inandım
fallara baktım kahveyi yaktım
kafayıda taktım ben

yoldan saptım şifayı kaptım
avuntu bitti kuruntu yaptım
endişelendim vede pirelendim yorganı yaktım ben

olmaz olsun der oldum kendime eziyet eder oldum (x2)
ama hepsiiiiii bukadar işte

ben deli doluyum sen bana bakma kör ederim o gözlerini ellere bakma dost most kalamam unut gitsin şöyle bit çekil sıradaki geli versin (x2)

dağları aştım sana ulaştım
dayanamadım en sonunda kaçtım
hepsini geçtim bunları aştım
dolupta taştım ben

lagaluga ettin yanlış yaptın
ben vazgeçtim sende bıraktın
kalbini verdin bende bıraktım
sonunda kaçtım ben

olmaz olsun der oldum kendime eziyet eder oldum (x2)
ama hepsiiiiii bukadar işte

ben deli doluyum sen bana bakma kör ederim o gözlerini ellere bakma dost most kalamam unut gitsin şöyle bit çekil sıradaki geli versin (x4)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Vitamin - Deli Dolu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-vitamin-deli-dolu_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Vitamin - Deli Dolu"

Yorum Gönder