Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Vitamin - İnan Ki Teksin

Grup Vitamin - İnan Ki Teksin

Albüm Adı : İnan ki Teksin


uyku tutmamış yine beni
pişmanlıklar yakamda
silip atmak kolay herşeyi
deli gönül dinler mi?

bana kalsa çekip gidicem ama buna değer mi?
seni çoktan affettim ama istanbul'u asla!

inan ki teksin
sen benim bitanemsin
yanımda yoksun
alkole sebepsin...

resimlerin olmasaydı
unuturdum belkide
hatırlamazdım gülüşünü
üzülürdüm heralde

değil seni kendimi bile düşünmez oldum
ben hep senin kaldım ama sen ellerin oldun

inan ki teksin
sen benim bitanemsin
yanımda yoksun
alkole sebepsin...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Vitamin - İnan Ki Teksin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-vitamin-inan-ki-teksin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Vitamin - İnan Ki Teksin"

Yorum Gönder