Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Vitamin - Zeytinyağlı Yaprak Dolması

Grup Vitamin - Zeytinyağlı Yaprak Dolması

Albüm Adı : Zeytinyağlı Yaprak Dolması


Sakın geri dönme, bana gaz yaptın
Utanmadın dedikodu dırdır, e bir de caz yaptın
Anlayamadım ki ben sana ne yaptım
Sen elalemle sırnaşırken duruma kıl kaptım

Düşeş attım sandım, yine yek geldi
Üstüme düştün, fazla alaka bana ters geldi
Uzak duruyordum zeytinyağlıdan
Seni yedim bitirdim de, kolesterolüm yükseldi

Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri
Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri

Kara basma kayarsın, kalbimi kırarsın
Benim ayarım sen değilsin, başkalarına yararsın
Üzüldüm ağladım, şimdi sıra sende
Gör bakalım nasıl oluyormuş, insaf kalmadı bende

Yeni aşklar buldum hepsi başka biçimli
Hepsinin de ölçüleri o biçimli
Seni görmeme kararı aldım inatçıyımdır
Zaten zeytinyağlılardan hep nefret etmişimdir

Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri
Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri

Bundan böyle bir hayır bekleme benden
Arasan da bulamazsın ki, uzaktayım senden
İyi ders almışım, sensiz günlerden
Midem bulanır oldu artık tüm yağlı besinlerden

Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri
Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri

Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri
Zeytinyağlı yaprak dolması yemişim gibi
Bi sıkıntı çöktü mideme o günden beri
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Vitamin - Zeytinyağlı Yaprak Dolması. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-vitamin-zeytinyagl-yaprak-dolmas.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Vitamin - Zeytinyağlı Yaprak Dolması"

Yorum Gönder