Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güçlü Soydemir - Vuramam Sana

Güçlü Soydemir - Vuramam Sana

Albüm Adı : Vuramam Sana


Zaman geçmek bilmiyor seni görmediğim an
Perde oldun gözümde her yer karanlık duman
Sensinizim bu gece yine başım duman duman
Merak etme sevgilim kalbimdesin sen her an

Vuramam sana elimi kaldırsamda
Kıyamam sana beni anlamasanda
Bu garip halimi ben bile anlamıyorum
Tek bildiğim bir şey var seni çok seviyorum.

Hayatımda ilk ve son aşkımsın inan bana
Senden bir başkası bana söz verdim haram bana
Sensizim bu gece yine başım duman duman
Merak etme sevgilim kalbimdesin sen her an.

Vuramam sana elimi kaldırsamda
Kıyamam sana beni anlamasanda
Bu garip halimi ben bile anlamıyorum
Tek bildiğim bir şey var seni çok seviyorum.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güçlü Soydemir - Vuramam Sana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/guclu-soydemir-vuramam-sana_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güçlü Soydemir - Vuramam Sana"

Yorum Gönder