Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gül Ahmet - Şimdi (Bir Tat Almıyorum)

Gül Ahmet - Şimdi (Bir Tat Almıyorum)


Bir tat almıyorum yalan dünyadan
Bir ölü misali yatarım şimdi
Emanet verilen tatlı canımı
Alan olsa beleş satarım şimdi

Bir zaman sevdanın atına bindim
Çok hızlı sürmüşüm çabucak indim
Evvel bülbül idim baykuşa döndüm
Virane yerlerde öterim şimdi

Gül Ahmet sinemi dövemiyorum
Gerçek sözlerimi övemiyorum
Bir gözü elayı sevmiyorum
Belki deliden de beterim şimdi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gül Ahmet - Şimdi (Bir Tat Almıyorum). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gul-ahmet-simdi-bir-tat-almyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gül Ahmet - Şimdi (Bir Tat Almıyorum)"

Yorum Gönder