Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gül Önen - Vaz Geçtim

Gül Önen - Vaz Geçtim



Affet beni çok yorgunum
Gözyaşlarım senden fazla
Bir yangının ortasına
Yürüyorum karanlığa
Vazgeçtim sevgilim
Her şeyden vazgeçtim
Acılar giydim üstüne
Gönül verdim
Korkular bıraktın
Ardında kaç kere
Yolların tuzak
Yenildim hüzünlere
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gül Önen - Vaz Geçtim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gul-onen-vaz-gectim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gül Önen - Vaz Geçtim"

Yorum Gönder