Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülay - Sürüler İçinde

Gülay - Sürüler İçinde


Sürüler içinde sürmeli koyun
Şafaklar atıyor gel yarim soyun
Son kadehte yaptın bana bir oyun
Ne yandasın sürmeli palazım ne yanda
Ellerim şaz çalar gözüm ihvanda
Aşağıdan, gelir gelinin göçü
Gelin mi ettiler canımın içi
Beş sene sakladım verdiğin saçı
Ne yandasın sürmeli palazım ne yanda
Ellerim saz çalar gözüm ihvanda
Çeşmeler yaptırdım altın oluklu
Suyunu bağladım alabalıklı
Bir yar sevdim o da benden yanıklı
Ne yandasın sürmeli palazım
Ellerim saz çalar gözüm ihvanda
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülay - Sürüler İçinde. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulay-suruler-icinde.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülay - Sürüler İçinde"

Yorum Gönder