Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülay - Yalanmış

Gülay - Yalanmış


beni böyle bu halimle bırakıpta gidiyorsun
korktunmu bu sevgimden bana yazık ediyorsun (x2)

yüreğimde silinmeyen o bakışlar iz bırakmış
hepsi yalan hepsi sahte kocaman yalanmış

nakarat (x2)

yalanmış yalanmış
seviyorum diyen diller yalanmış

vefasızlar çekip gitmiş kime neyi anlatayım
beni mutsuzluğa itmişler hangisini unutayım (x2)

yüreğimde silinmeyen o bakışlar iz bırakmış
hepsi yalan hepsi sahte kocaman yalanmış

nakarat (x2)

yalanmış yalanmış
seviyorum diyen diller yalanmış
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülay - Yalanmış. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulay-yalanms.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülay - Yalanmış"

Yorum Gönder