Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülben Ergen - Anadolu Kadını

Gülben Ergen - Anadolu Kadını

Albüm Adı : kör aşık

Bir aşk hikayesidir bu
Ne başı ne sonu hiç belli değil
Tanrım özenmiş de yaratmış
Bakmaya kıyamadı korktu gönül

Aşk yolunda hudut yok
Severim severim severim
Zehir olsan seni ben
İçerim içerim içerim
Ecel olsan peşinden
Gelirim gelirim gelirim

Ölümüne geldim kapına dayandım
Hadi göster bana yolumu
Ben Anadolu kadınıysam eğer
Sen de tut Anadolu'nun yolunu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülben Ergen - Anadolu Kadını. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulben-ergen-anadolu-kadn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülben Ergen - Anadolu Kadını"

Yorum Gönder