Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülben Ergen - Arka Sokaklar

Gülben Ergen - Arka Sokaklar


Dogrusu ben seni pek fazla tanimiyorum.
Icgüdüsel olarak kendimi savunuyorum...

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle bilemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.

Sen beni istersen cok rahat kandira bilirsin.
Kendini sahane birsey sandira bilirsin.

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.

Zorlama Güzelim zorlama, kendiliginden olmali.
Davul dedigin davulcusuyla müsemma.
Horlama ezigiz dogustan.
Sende erkeklik sir, bende kadinlik muamma.

Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Dolayisiyle bilemiyorum, Dolayisiyle cözemiyorum.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Arka Sokaklarda neler oluyor.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülben Ergen - Arka Sokaklar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulben-ergen-arka-sokaklar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülben Ergen - Arka Sokaklar"

Yorum Gönder