Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülben Ergen - Mış Gibi

Gülben Ergen - Mış Gibi

Gönderen : dileke


Sevdin mi kendine göre?
Benden birşey anladın mı?
Kızdın mı çekip gittim diye?
Yoksa inanmadın mı?

Ben bütün kalbimle inanırım
Ölüme yatsam aşka uyanırım
İner tutar yanı olsa dayanırım
O kadar çok oynadım ki çocukken

Senin o tükenmeyen hiddetinden
Yargısız hükmünün şiddetinden
Verdiğin ayrılık müddetinden
anladım mümkün değil bu yüzden

Bir daha bu ateşi yakmam
Giderken ardıma bakmam
Kapısına kilit vururum umudumun
Ben mış gibi yapmam
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülben Ergen - Mış Gibi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulben-ergen-ms-gibi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülben Ergen - Mış Gibi"

Yorum Gönder