Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülben Ergen - Sana Mı Sormalı

Gülben Ergen - Sana Mı Sormalı

Albüm Adı : sade ve sadece

Boynu bükük solan çiçek
Bakıyor sevdalı sevdalı boş
Yarın doğar güneş diye
Bir umut var bile bile
Boş konuşma küçük düşme
Kandırıldım yandım yanıldım
Bir şey söylermiş gibi yapıp da
Zamanımı çalma
Sana mı sormalı
Aşkı, ihaneti
Sana mı sormalı
Yalnızın halini
Sana mı sormalı
Yanlış hikayeyi
Ben bilirim adım gibi...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülben Ergen - Sana Mı Sormalı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulben-ergen-sana-m-sormal.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülben Ergen - Sana Mı Sormalı"

Yorum Gönder