Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güler Duman - Yaz Baharı

Yaz Baharı Geldi Geçti Ömrümün
Hazan Yeli Talan Etti Gidiyom
Vahı Kaldı Ahi Geçti Ömrümün
Bu Gün Yarin O Da Bitti Gidiyom

Önce Emekledim Sonra Yürüdüm
Niceleri Pesim Şifa Sürüdüm
Bunca Yıldır Ucun Ucun Eridim
Yok Oldu Bedenim Bitti Gidiyom

Eroglu'yum Ummanlara Dalarım
Bir Dokunsan Bin Bir Derdi Sayarım
Zembereğin Bozuk Yoktur Ayarım
Ayları Yıllarca Kattım Gidiyom

Eroglu'yum Efkarımdan Söyledim
Derman Arar İken Derdi Boyladım
Bilmezler Ki Kaç Hekime Söyledim
Daldım Ummanlara Aktım Gidiyom
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güler Duman - Yaz Baharı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/guler-duman-yaz-bahar_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güler Duman - Yaz Baharı"

Yorum Gönder