Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülhan - Geliyorum Yoldayım

daldı şehir uykuya
benim hiç uykum yok
gam kederden anlamam
ben de derman çok

istanbulun akşamları
ne şarkılar çalar
kimisini oynatır kimini bozar

geliyorum yoldayım ben
bak yine koynundayım ben
gece çoktan yolunu almış
hovarda gönlüm affetmez

geliyorum yoldayım ben
bir adım uzaktaym ben
gece çoktan yolunu almış
hovarda gönlüm affetmez
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülhan - Geliyorum Yoldayım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulhan-geliyorum-yoldaym.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülhan - Geliyorum Yoldayım"

Yorum Gönder