Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Ben Kazandım Sen Kaybettin

Kim söyledi sevdigimi?
Seni çoktan ben unuttum..
Masum masum bakma öyle
Haline çok gülüyorum..

Ne dostumsun ne düşmanım
Ne canımsın ne cananım..
Benim için artık yoksun
Git birdaha dönme sakın..

Terkedipte giden sendin
Bak sonunda geri geldin
Aç gözünü iyi dinle
ben kazandım sen kaybettin..

Bir hevesti geldi geçti
Sana olan sevgim bitti
Al aşkını başına çal
Yapayalnız kaldım simdi..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Ben Kazandım Sen Kaybettin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-ben-kazandm-sen-kaybettin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Ben Kazandım Sen Kaybettin"

Yorum Gönder