Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Gözlerine Bakmayacağım

Sana sözüm yok artik intizarin disinda
yitirdim hayatim daha su genc yasimda
cik artik hayatimdan düs gönlümün tahtindan
biktim usandim artik su yügreyin ahtindan

gözlerine bakmayacagim sözlerine kanmayacagim
ellerini tutmayacagim ben
sensiz olmak zor olsada kalbim yansa kor olsada
bu can sana kul olsada herseyimi yakacagim ben

her sözünde aldattin yalana yalan kattin
yaktin beni vicdansiz kor alev gibi yaktin
bir derman bulamadim icimdeki yaraya
yemin etim birdaha düsmem böyle sevdaya
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Gözlerine Bakmayacağım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-gozlerine-bakmayacagm_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Gözlerine Bakmayacağım"

Yorum Gönder