Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Gülüşüne Yandım

Nerden sevdim bilmem seni
Deli ettin beni deli
Yüregim bir yangın yeri
Yanıyorum ben..

gönlüm düştü ateşine
can dayanmaz hasretine
ne kadar da zalim olsan
seviyorum seni yine!

yandım yandım gülüşüne yandım
sana yandım vefasız!
bu sevdada ben aldandım
seni gidi hayırsız!

Terkedipte gittin beni
Aşka pişman ettin beni
gözlerim bir yagmur seli
aglıyorum ben
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Gülüşüne Yandım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-gulusune-yandm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Gülüşüne Yandım"

Yorum Gönder