Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Senin Olmaya Geldim

Dün akşam
yine benim yollarıma bakmışsın
Gelmeyince üzülüp
perdeyi kapatmışsın

Kalbindeki derdine derman olmaya geldim
Sakın artık üzülme sende kalmaya geldim
Yıllar varki hasretim o güzel yüzüne
kararlıyım bu gece senin olmaya geldim..

Benim için aglayıp
gözyaşları dökmüşsün
Yollarıma bakıpta
hep boynunu bükmüşsün
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Senin Olmaya Geldim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-senin-olmaya-geldim_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Senin Olmaya Geldim"

Yorum Gönder