Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Sevgiye Yenildim

Bulutlar karardi su gönlüm gibi
agladi gökyüzü gözlerim gibi
sevipte kaybeder asiklar gibi
sevgiye yenildim yüzüm gülmedi

umutlarim vardi bir bir yok oldu
sevgim bir cicekti sararip soldu
seni sevmem bana büyük ders oldu
sevgiye yenildim yüzüm gülmedi

hayata hicbirsey beni üzmezdi
gönlüm kus kadardir yere düsmezdi
sevmeseydi kalbim aci cekmezdi
sevgiye yenildim yüzüm gülmedi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Sevgiye Yenildim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-sevgiye-yenildim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Sevgiye Yenildim"

Yorum Gönder