Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Yeminler Olsun

Gözümü sende açtım
Başka gül koklamadım
Yalnız seni sevdim
Yalnız sana aşıgım

El sözüne inanma
Başka biri olamaz
Yalan dolan hep bunlar
Senin yerin dolamaz

Ben seni hiç aldatmadım ,Yeminler olsun
Ben seni hiç unutmadım ,Gözüm kör olsun
Bana derman olamaz senden baskası
Öldürür inan beni bu kalp agrısı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Yeminler Olsun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-yeminler-olsun_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Yeminler Olsun"

Yorum Gönder