Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - Hisset Beni

Kapilar açilir gül bahcesine
Tutamam acitir dikenleri
Kanayan yaranin izleri geçmedi
Sevemem başka birini

Güneşim sivanirmi çamurla
Yanginim sönermi umutla
Hadi gel çarem hadi sev çarem
Birakma beni sonsuzluğa

Hisset beni teninde
Dayan yüreğim sensizliğe
Haykiririm sana 2x
Askina kana kana
İsyanim sana yanlizliğa

Hisset beni teninde
Dayan yüregim sensizliğe
Haykiririm sana 2x
Askina kana kana
İsyanim sana yanlizliğa
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - Hisset Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-hisset-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - Hisset Beni"

Yorum Gönder