Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - O Zaman

hiç düşündün mü sen neydi kaybolup giden
sen miydin yoksa ben mi bu sewgiyi yok eden

gönlünde hala ben war mıyım
bana sorsan saklar mıyım
bilmiyorum ki gönlü yaralıyım
sen mi ben mi hatalıyım

sızlıyor mu yüreğin geriye dönüp baktığın zaman
ağlıyor mu gözlerin aklına gelip gittiğim zaman
sen orada ben burada geçti çok zaman
özlüyorsan niye bitti o zaman
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - O Zaman. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-o-zaman.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - O Zaman"

Yorum Gönder