Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - Tek Taraflı

Yüreğim elimde geldim kapına
Al beni kalbinin en kuytularına
Söyledim dinlemedin
Sustun söylemedin
Küstüm uzak duruşuna
Sonra affettim
Sonra farkettim
Ah bu aşk tek taraflı
Yar çok inatçı
Seni senden istiyorum
Bu kalbimin en doğal hakkı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - Tek Taraflı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-tek-tarafl_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - Tek Taraflı"

Yorum Gönder