Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - Üç Gün Sürmüş

Gözlerinin siyahında
Tutuştu aşk ateşim
Seni benden kıskandılar
Bilmezler aşk benim işim
Gözümü kırpmam zehir olsan
Yudum yudum içerim
Hiç düşünmem senin için
Dostlarımdan geçerim
Dünya küçük derdin ya hep
Buluşuruz bir zaman
Yüreğin çocuk...
Beni de sarar mı?
Ahh o zaman

Üç gün sürmüş ne fark eder
Senle herşey ömre bedel!
Varsın herkez bizi konuşsun
Benim oldun ya bana yeter!
Üç gün sürmüş ne fark eder
Senle herşey ömre bedel!
Varsın herkez bizi konuşsun
Senin oldum ya bana yeter!
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - Üç Gün Sürmüş. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-uc-gun-surmus_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - Üç Gün Sürmüş"

Yorum Gönder