Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güner Kaymak - Halil Emmi (Çaresizim)

Ellerim koynumda kaldı
Çaresizim Halil emmi
Sevdiğimi eller aldı
Yandı yürek Halil emmi

Vefasıza çok bağlandım
Aşkın ateşiyle yandım
Gece gündüz çok ağladım
Değmez imiş Halil emmi

Aşkıma nazar mı değdi
Sevgimiz göze mi geldi
Bilmiyorum bize n'oldu
Biz ayrıldık Halil emmi

Ne susuzum ne de açım
Bilmem ki ne idi suçum
Onsuz inan ki ben hiçim
Eriyorum Halil emmi

Gündüz hayalime giriyor
Gece uykumu bölüyor
O beni hep mutlu biliyor
Çok mutsuzum Halil emmi

Et tırnaktan ayrılır mı
Kalpten sevgi atılır mı
Dost parayla satılır mı
Satıldım ben Halil emmi

Rol muydu bilmem yaptığı
Para mı yoksa taptığı
Nedendir yoldan saptığı
Bilemiyorum Halil emmi

Güner der ki boşa yandım
Beni çok seviyor sandım
Tatlı diline aldandım
Yalan imiş Halil emmi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güner Kaymak - Halil Emmi (Çaresizim). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/guner-kaymak-halil-emmi-caresizim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güner Kaymak - Halil Emmi (Çaresizim)"

Yorum Gönder