Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güngör - Ateşlere Düştüm

Bir bilsen yokluğun öyle zor ki
İçimdesin senle dolu Her saniye
Bir bilsen öylesine yakınım sana
Yakar beni sensizlik her saniye

Sensiz geceye güneş doğmaz
Ah beklesende gülüm zaman hiç doğmaz
Ararım her yerde seni seni bir tane
Senin yerini hiç birşey alamaz

Ateşlere düştüm yine yanıyorum
Sönmez bu yangın gülüm biliyorum
Sen sevincim inan her Şeyimsin
Geçmem aşkından seni seviyorum

Söz - Müzik : Kerem Özdemir
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güngör - Ateşlere Düştüm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gungor-ateslere-dustum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güngör - Ateşlere Düştüm"

Yorum Gönder