Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güngör - Çiçeğim

dağlar diz çöksün önüne
güneş saklanmış yüzüne
aşkını sakladım derine
çiçeğim benim sevdiğim

çiçeğim benim gel gel gel
sevdiğim benim gel gel gel
sebebim benim gel gel gel
özledim seni özledim

derman oldun dizlerime
ışık oldun gözlerime
sensiz hayat var olamaz
çiçeğim benim sevdiğim

çiçeğim benim gel gel gel
sevdiğim benim gel gel gel
sebebim benim gel gel gel
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güngör - Çiçeğim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gungor-cicegim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güngör - Çiçeğim"

Yorum Gönder