Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güngör - Git

ZAMAN OLDU SENİNLE AĞLADIK GÜLDÜK
ZAMAN OLDU BİR TANEM ZEVK SEFA SÜRDÜK
ŞİMDİ NE OLDU SANA GEÇMİŞİ HATIRLASANA
BÖYLEMİYDİ ÖNCEDEN YETER BENİ AĞLATMA

GİT GİT DURMA BENİ YARALAMA
YETER AĞLATMA SEN SEN
GİT GİT DURMA BENİ YARALAMA
YETER AĞLATMA SEN SEN

YILLAR YILI SENLE NELER NELER YAŞADIK
ACI TATLI HER ŞEYİ BERABER PAYLAŞTIK
HANİ MUTLU OLACAKTIK BİZ AYRILMAYACAKTIK
HANİ SENLE SEVDİĞİM BİR YUVA KURACAKTIK

GİT GİT DURMA BENİ YARALAMA
YETER AĞLATMA SEN SEN
GİT GİT DURMA BENİ YARALAMA
YETER AĞLATMA SEN SEN
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güngör - Git. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gungor-git.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güngör - Git"

Yorum Gönder