Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güngör - Tanrım Yardım Et

kayan yıldızlar dönermi sanırsın
uzattım elimi uzan tutarsın
sen bir gonca gülsün dalında güzelsin
kıymasınlar sana habersiz solarsın

gözlerini bir aç birazcık tebessüm
gülmesede gül yüzün gülsün yüregin
güçlüsün yenilme savaş kaderinle
olmaz diiye birşey yok yeterki sen iste

tanrım yardım et sen o yıldıza
kaymasın kaymasın birdaha
ne gözlerinde yaş ne yüreginde kan
akmasın akmasın bir daha
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güngör - Tanrım Yardım Et. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gungor-tanrm-yardm-et.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güngör - Tanrım Yardım Et"

Yorum Gönder