Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gürkan - Son Veda

İşte bir İstanbul sabahı
Dudaklarımda bir veda şarkısı
Bir tokat yüzümde, bir fırtına yüreğimde
Veda ediyorum sizlere,
Bir hoşçakal bile demeden
Ya sana karayazım, o benim yasak aşkım
Veda ediyorum alışamadım
Veda ediyorum dayanamadım

Bu son, bu son, bu son veda
Bu son, bu son veda sana
Geri dönmem istesende
Dönmem peşimden gelsende
İnanki bu son veda sana
İnanki bu defa elveda
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gürkan - Son Veda. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gurkan-son-veda_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gürkan - Son Veda"

Yorum Gönder