Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hacer - Serseri Yankısı

Hacer - Serseri Yankısı



Firari bir aşkın koynunda
Gidip geliyorum
Serseri yankısında
Seni arıyorum

Kayboluyorum bazen
Korkuyorum kendimden
Ellerimde ellerini
Yüzümde ararken

Kırmızı bir gül içinde
Sevip sevmiyorum
Serseri yankısında
Seni anıyorum

Sevemiyorum bazen
Kaçıyorum kendimden
Gözlerimde gözlerini
Bende yakalarken
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hacer - Serseri Yankısı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hacer-serseri-yanks.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hacer - Serseri Yankısı"

Yorum Gönder