Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Altun - Aşkıma Son Şarkım

Hakan Altun - Aşkıma Son Şarkım



Son gecemde, son gözyaşım.
Hem ağladım hemde yazdım.
Dertlerimle yalnız kaldım.
İçimi döktüm kalemi kırdım..

Önümde kağıdım elimde sazım
Sana olan aşkımdandır bu son şarkım..

Yar bu şarkım tek senin için
Sende kalsın belki dinlersin
Bir soran olursa eğer
Gönlü yananların şarkısı dersin..

Yar bu şarkım tek senin için
Sende kalsın belki dinlersin
Bir soran olursa eğer
Hasret çekenlerin şarkısı dersin..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Altun - Aşkıma Son Şarkım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-altun-askma-son-sarkm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Altun - Aşkıma Son Şarkım"

Yorum Gönder