Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Altun - Bir Telefon

Hakan Altun - Bir Telefon


Telefonun başında çaresiz bekliyorum
Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum
Yüreğim diyor ki boşuna bekleme
Aramaz gururundan seni çok sevse de
Herşeye sahip olabilirsin ama
Aşkımız servettir bilmelisin

Hala beni seviyorsun
Bunu sende biliyorsun
Niye beni aramıyorsun
Ben seni bir anlık degil
Bir ömür boyu ararım
Gururum umrumda degil
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Altun - Bir Telefon. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-altun-bir-telefon.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Altun - Bir Telefon"

Yorum Gönder