Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Altun - Çok Arayacaksın

Hakan Altun - Çok Arayacaksın

Albüm Adı : Hediye


Aski oyun sandin benle
Oynamaya calistin
Ben efendi ask kutsaldi
Anlayamadin
Bir cok defa sans vermistim basaramadin
(Bir cok defa söylemistim basaramadin)
Vicdanim rahat suc benim degil anlamalisin

Cok arayacaksin beni sen cok arayacaksin
Ama is isten gecmis olacak
Dostlari araya koyup görmek isteyeceksin
Bir dakika vaktim olmayacak
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Altun - Çok Arayacaksın. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-altun-cok-arayacaksn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Altun - Çok Arayacaksın"

Yorum Gönder