Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Altun - Her Sevda Bir Ölümmüş

Hakan Altun - Her Sevda Bir Ölümmüş

Albüm Adı : Ağlamak Yok Yüreğim

Unutmaya beş kala gözlerini
Ve sana dair ne varsa bitmeye yakın
İşte bugün ben herşeyimi sende bıraktım
Sırf aşkımı aldım elinden
Onuda kaybettim hükümsüzdür

Sormadım kimseye unutmalıydım
Çareyi kendimce bulurum sandım
Giderken yanıma aşkımı aldım
Her sevda bir ölümmüş
Çok geç anladım

Vazgeçmek değil bu
Çaresiz kaldım
Her sevda bir ölümmüş
Çok geç anladım
Zaten o şarkıyı ben sana yazmadım
Farzet çok uzaklardaydım
Söz verdim kendime ağlamak yok diye
Dönülmez yollardayım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Altun - Her Sevda Bir Ölümmüş. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-altun-her-sevda-bir-olummus.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Altun - Her Sevda Bir Ölümmüş"

Yorum Gönder