Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Altun - Küstüm Aşklara

Hakan Altun - Küstüm Aşklara

Albüm Adı : Küstüm Aşklara


yaralarım var acılarım çok
aşk için artık hiç vaktim yok
yarınlarım var ümitlerim yok
temiz gönlümde aşka yer yok

her aşkta bir yara yetti canıma
ne gerek var aşk için ağlamaya
yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara

yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara
yaralarım var acılarım çok
aşk için artık hiç vaktim yok

yarınlarım var ümitlerim yok
temiz gönlümde aşka yer yok
her aşkta bir yara yetti canıma
ne gerek var aşk için ağlamaya

yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara
yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara

yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara
yarın bir gün seninle oLsam olmasam
hiç farketmez ben artık küstüm aşklara
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Altun - Küstüm Aşklara. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-altun-kustum-asklara.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Altun - Küstüm Aşklara"

Yorum Gönder