Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Kural - Hesabını Soracağım

Hakan Kural - Hesabını Soracağım

Albüm Adı : Beraber Ve Solo Aşklar


Artık içmem gidenlerin ardından
Bundan sonra yok hüzün
Ağlamam hiç biten aşkın sonundan
Gözyaşına yok çözüm

Benden beni alanlara
Kalbimi hep yakanlara

Bana acı verenlere
Bende acı vereceğim
Gününü gün edenlere
Ağlamayıp güleceğim

Aşkı hiçe sayanlara
İbret olsun seveceğim
Her düşene vuranlara
Hesabını Soracağım

Kalmadı hiç yüreğimde aşk izi
Karşılıksız sevmek yok
Anlayana verceğim sevgimi
Hak edene aşkım çok

Benden beni alanlara
Kalbimi hep yakanlara

Bana acı verenlere
Bende acı vereceğim
Gününü gün edenlere
Ağlamayıp güleceğim

Aşkı hiçe sayanlara
İbret olsun seveceğim
Her düşene vuranlara
Hesabını Soracağım

Bana acı verenlere
Bende acı vereceğim
Gününü gün edenlere
Ağlamayıp güleceğim

Aşkı hiçe sayanlara
İbret olsun seveceğim
Her düşene vuranlara
Hesabını Soracağım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Kural - Hesabını Soracağım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-kural-hesabn-soracagm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Kural - Hesabını Soracağım"

Yorum Gönder