Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Affetmedim Kendimi

Hakan Peker - Affetmedim Kendimi



Bir günah işledim kaybettim seni
Bilirim geriye dönmezsin
Bir günah işledim çok üzdüm seni
Bilirim bir daha sevmezsin

Her gece seni özlediğimi söylesemde
Faydası yok bilirim
Her gece seni unutmak için sevişsemde
Sen başkaydın sevgilim

Ben hatalarım için sana yaptıklarım için
Hiç affetmedim kendimi inan bana
Hala sızın içimde ağları düşündükçe
Hiç affetmedim kendimi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Affetmedim Kendimi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-affetmedim-kendimi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Affetmedim Kendimi"

Yorum Gönder