Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Alev Alev

Hakan Peker - Alev Alev

Albüm Adı : Aşk bana lazım


Pekala kabul ediyorum gitmene,izin veriyorum
Son bu son diyorsun ama bu son değil biliyorum.

Alıştık birbirimize,kıyamazsın sevgimize
Darılıpta bir tek söze gidilir mi gidilir mi?
Alıştık birbirimize ayıramazdı bizi kimse
Verdiğin o sözler nerde niye gidiyorsun niye ?

NAKARAT (X2)
Aşkın yakacak göreceksin
Sanma elde söneceksin
Kalbin tutuşup yandığında
Bana alev alev döneceksin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Alev Alev. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-alev-alev.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Alev Alev"

Yorum Gönder