Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Aşk Bana Lazım

Hakan Peker - Aşk Bana Lazım


Sen beni hic tanimiyorsun
Ne asklar yasadim bir zamanlar
Cok kirildim bilmiyorsun
Dagittim kendimi ben buraralar

Aramassam seni hic sasirma
Benim sagim solum belli olmaz
Yorma kendini bu saatten sonra
Hic kimse beni aska inandiramaz

Ben coktan beri kapadim o defteri
Ask bana lazim degil artik
Astim kendimi gectim o isleri
Ask bu devirde güzelim yalan artik
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Aşk Bana Lazım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-ask-bana-lazm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Aşk Bana Lazım"

Yorum Gönder