Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Bir Seviyorum Bir Sevmiyorum

Hakan Peker - Bir Seviyorum Bir Sevmiyorum

Albüm Adı : İlla ki


Dün yine yine son defa
Gidiyorum dedim kendim bile inanamadım
Kaçıyorum yalan ellerinden
Kör olası gözlerden
İnan içim yana inan biliyorum
Kaçıyorum yalan ellerinden
Kör olası gözlerden
İnan içim yanar inan biliyorum...

Bir seviyorum, bir sevmiyorum
Hergün ölüyor, ağlıyorum
Yine benden gidiyor giden
Aşka direniyorum

Ah yine yine sonbahar
Dalıyorum yine sensiz uzak diyarlara
Kaçıyorum yalan ellerinden
Kör olası gözlerdenİnan
içim yanar inan biliyorum
Kaçıyorum yalan ellerinden
Kör olası gözlerden
İnan içim yanar inan biliyorum

Bir seviyorum, bir sevmiyorum
Hergün ölüyorum, ağlıyorum
Yine benden gidiyor giden
Aşka direniyorum...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Bir Seviyorum Bir Sevmiyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-bir-seviyorum-bir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Bir Seviyorum Bir Sevmiyorum"

Yorum Gönder