Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Gitsen Üzülmem

Hakan Peker - Gitsen Üzülmem

Albüm Adı : Salına Salına


Ne olur anla bir bildiğim vardır
Hep ben dinledim uzun zamandır
İstersen gel yine beni kandır
Hep ben inandım uzun zamandır
Ölüyor aşk ölüyor adım adım
tükenmişim ne zor anladım

Gitsen üzülmem kalsan sevinmem
Delirdimi gönül bilmem
Unutsan olmaz yürek dayanmaz
İyice şaşırmışım ben

Söz-Müzik: Altan Çetin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Gitsen Üzülmem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-gitsen-uzulmem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Gitsen Üzülmem"

Yorum Gönder