Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Güle Güle Yoluna

Hakan Peker - Güle Güle Yoluna



Bile bile sevdim sonumu
Bile bile göz yumdum göre göre
Yalanların güldüm geçtim
Katlandım bak ihanetlerine

Ne sözler verdin
Neydi yar derdin
Benim suçum ne
Sadece sevdim

Kalırmı sandın zalim yanına
Yaptıkların yetti tak etti canıma
Böyle güzel aşkı yok ettin azar azar
Gitsen ne yazar güle güle yoluna
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Güle Güle Yoluna. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-gule-gule-yoluna.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Güle Güle Yoluna"

Yorum Gönder