Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Sana Mecburum

Hakan Peker - Sana Mecburum


Ölünceye kadar bunu böyle bil
Ben sana mecburum sen bana mecbur
Bu gerçeğe inan yalanları sil
Ben sana mecburum sen bana mecbur

Birbirimiz için yaratılmışız
Bu sevda tanrıdan mükafatımız
Bir alev misali duygularımız
Ben sana mecburum sen bana mecbur

Bir beden olmuşuz sanki seninle
Ayrılmak ne mümkün bu sevgimizle
Yaşayıp giderken şu yeryüzünde
Ben sana mecburum sen bana mecbur
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Sana Mecburum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-sana-mecburum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Sana Mecburum"

Yorum Gönder