Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Sen Ne Desen Haklısın

Hakan Peker - Sen Ne Desen Haklısın

Albüm Adı : Salına Salına


Giden gitti biten bitti
Varamadım farkına
Deli olmak gelirdi de
Bu hiç gelmezdi aklıma
Ona bir sor nasıl oldu
Kaçamadım kaçmadım
Enikonu esiri oldum
Yakalandım ben aşkına
Şanımızdan çok şey aldın
Altında kalmam
Oyuna getirdin yedin bitirdin
Gönlümüz açıkta kaldı
Altında kalmam
Oyuna getirdin
Yedin bitirdin

Sen ne desen haklısın
Lafımız olmaz
Herkesten çok farklısın
Şekermisin balmısın
Ne desen haklısın lafımız olmaz
Herkesten çok farklısın
Şekermisin balmısın

Söz: Aşkın Tuna - Feyyaz Kuruş
Müzik: Feyyaz Kuruş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Sen Ne Desen Haklısın. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-sen-ne-desen-haklsn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Sen Ne Desen Haklısın"

Yorum Gönder