Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Seni Özlüyorum

Hakan Peker - Seni Özlüyorum

Olmadı yine denedim senin yerin dolmadı
Aşık oldum dedim ama sen gibi bakmadı
Oda beni anlamıyor sever miyim gidermiyim
Kaçıncı kez olmuyor kimse seni gibi sevmiyor

Yok böyle olmadı olmadı olamaz
Söyle canım insan hiçmi hata yapamaz
Dönsen kollarıma kimse beni tutamaz
Seni özlüyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Seni Özlüyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-seni-ozluyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Seni Özlüyorum"

Yorum Gönder