Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Tamamdır

Hakan Peker - Tamamdır



Kaderi aştım artık anlamadan zorlamadan
Yaşadım aşkı kendime yasaklamadan

Gözümü açtım artık
Sana baktım hiç korkmadan
Önüne serdim gönlüm saklamadan

E tabi aşkı buldum ben sonunda
Kilitlendim sana bir anda
Hazırım ölmeye uğrunda

E hani hani anlaşmıştıkkalbim
Aşk yoktu hani meşk yoktu
Tak arada kaldık bu durumda

Tamamdır nerdeyse bunca zamandır
Aşkı unutmuş kalbim sana açmış yıllardır
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Tamamdır. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-tamamdr.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Tamamdır"

Yorum Gönder