Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Tatile Çıkamadım

Hakan Peker - Tatile Çıkamadım



Gecenin bir yarısında Uykularım kaçtı
Birden aklıma geldin Sevgilim
İşim gücüm arasında Rüyamda gördüm seni
Birden aklıma geldin Sevgilim
Yaptın bana hep nazı Başkasına vermişsin sözü
Kahrettin bana bu Yaz�ı Bak şu halime
Görmüşler seni yan yana Haberin geldi bana
Oysa sen de kaçmışsın bak Bodrum�a
İnanamıyorum var mı ötesi
Oluvermişim yedi köyün delisi
Kaldım bekar bayram ertesi
Tatile çıkamadım, çıkamadım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Tatile Çıkamadım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-tatile-ckamadm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Tatile Çıkamadım"

Yorum Gönder